SLO  |  ENG
Sledite nam na Facebooku

PRIREDITVE V NARAVNIH PARKIH

Dinozavri na Krasu, voden ogled tržaškega prirodoslovnega muzeja (Trst)

Teden čezmejnega geoparka Kras-Carso
29. maj 2024 ob 15.00
Zbirno mesto: Prirodoslovni muzej Trst (Museo Civico di Storia Naturale di Trieste), via dei Tominz, 4 – Trieste (dostopno z avtobusi št. 11, 18 ali 22).

Podajte se na brezmejno raziskovanja Matičnega Krasa. Odkrijte skrivnosti kraškega podzemlja, sprehodite se po kraški gmajni, spoznajte dediščino kraškega človeka in še veliko več. Doživite čezmejni geopark Kras-Carso!

Med 25. majem in 9. junijem se bodo odvili številni brezplačni čezmejni dogodki v slovenskem in/ali italijanskem jeziku, ki povezujejo celotno območje matičnega Krasa.

Geopark, ki bo obogatil tudi čezmejno turistično ponudbo, je v nastajanju in se razprostira na čezmejnem območju planote Matičnega Krasa.

PROGRAM

Sreda, 29. maj 2024 ob 15.00 – Dinozavri na Krasu, voden ogled tržaškega prirodoslovnega muzeja (Trst)
Kraške dinozavre sta novembra 1984 odkrila Alceo Tarlao in Giorgio Rimoli, ki sta v laminiranem apnencu v kraju Ribiško naselje (v občini Devin-Nabrežina pri Trstu) našla prve fosilne kosti.

Antonio in Bruno sta najbolj znana kraška dinozavra: Antonio je izjemno popoln, Bruno pa je edini dinozaver na svetu, ki se je ohranil na skalni gubi. Njuno znanstveno ime je Tethyshadros insularis, nov rod dinozavrov, edinstven na svetu, ki ga najdemo le na Krasu.

Trajanje: od 15.00 do 16.30.
Prijave: Število mest je omejeno, obvezna je prijava na e-naslov [email protected] ali na tel. št. +393346385188 do zapolnitve mest oz. do tri dni pred izvedbo dogodka.
Organizatorji: Tržaški prirodoslovni muzej – Občina Trst in Geološka služba Avtonomne dežele Furlanije Julijske krajine

Dogodek bo potekal v slovenskem in italijanskem jeziku.

Ostali dogodki:

• Petek, 31. maj 2024 – Dogodki zaprtega tipa
  • Petek, 31. maj 2024 ob 16.30 – Kraške jame v prvi svetovni vojni (Temnica)
  • Sobota, 1. junij 2024 ob 9.00 – Dobimo se na vrtovih- Ferrarijev vrt, Pepin kraški vrt in Botanični vrt Sežana
  • Sobota, 1. junij 2024 ob 12.00 – Voden ogled Divaške jame z glasbenim kvizom (Divaška jama)
  • Nedelja, 2. junij 2024 – Geokoraki po Rilkejevi pešpoti
  • Nedelja, 2. junij 2024 – Rojeni za branje, pobuda za branje otrok na temo geologije – kamni (Zgonik)
  • Ponedeljek, 3. junij 2024 – Dogodek zaprtega tipa
  • Torek, 4. junij 2024 – Dogodek zaprtega tipa
  • Sreda, 5. junij 2024 ob 17.00 – Izlet s kolesi: Kjer Reka začne ponikati (Park Škocjanske jame)
  • Sreda, 5. junij 2024 – Predstavitev knjige o arheoloških jamah (Trst)
  • Četrtek, 6. junij 2024 – Dogodek zaprtega tipa
  • Petek, 7. junij 2024 ob 15.00 – Delavnica obnove suhega zidu v Živem muzeju Krasa (Sežana)
  • Sobota, 8. junij 2024 ob 9.00 – Geolov za otroke (Orlek)
  • Nedelja, 9. junij 2024 – Tovarna ledu (dolina Glinščice)

Dogodek Teden čezmejnega geoparka Kras-Carso je organiziran v okviru projekta KRAS-CARSO II, ki je sofinanciran iz Programa sodelovanja Interreg VI-A Italija-Slovenija 2021-2027.
www.ita-slo.eu/sl/kras-carso-ii