Subverzivne strategije liberalne umetnosti iz preteklosti in sedanjosti so v ospredju letošnje razstave na gradu Grad v okviru programa festivala HOCHsommer. Poleg del iz dveh ciklov očeta harkovske fotografske šole Jevgenija Pavlova so na ogled slike madžarske umetnice Marte Kicsiny.
Matineja in pogovor: 7. 8. 2022 ob 11.00
Tatjana Pavlov | Yevgeniy Pavlov “TOTAL PHOTOGRAPH “ AND “SECOND HEAVEN” WITH VLADIMIR SHAPOSHNIKOV
To je bilo Drugo nebo Jevgenija Pavlova in Vladimirja Šapošnikova (kustosinja Tatjana Pavlova), ki je kršilo zakon, opisan z nesmrtnim sloganom sovjetske dobe: »monumentalno ni trenutek«.1
1Lia Dostlieva, Andrii Dostliev. Imaginary Victims, Imaginary Perpetrators: Working with Historical Trauma as a Way to Resist the Official Narrative (Tatiana Pavlova. KSP in Independent Ukraine: Vita Heroica vs Vita Minima)
Martha Kicsiny “CITTÁ IDEALE” AND “SOFT COVERING”
Velik format 3D vizualizacije obravnava množične pojave, pri čemer se lahko povezujejo in razmišljajo o temah, kot so represija, prisilna migracija ali pandemija. Martha Kicsiny se osredotoča na vpliv, ki ga imajo določeni zgodovinski in sodobni dogodki na kolektivno psiho.
steirischer herbst CURATED BY MIRELA BACIAK & DAVID RIFF
A WAR IN THE DISTANCE. PROLOGUE AN EMBATTLED UKRAINE IN VIDEO ART AND FILM.
EIN KRIEG IN DER FERNE. PROLOG DIE UMKÄMPFTE UKRAINE IN VIDEOKUNST UND FILM
Štajerska jesen obravnava rusko agresijo v Ukrajini – vojni konflikt, katerega pomena in bližine zdaj končno ni več mogoče prezreti. V posebnem programu projekcij Štajerska jesen predstavlja zgodovinsko in sodobno video umetnost ter filme o vojni v Ukrajini. Ponujajo subjektiven, streznitveni in človeški pogled na aktualne dogodke, sicer pogosteje razložene z vojaškimi ali geopolitičnimi termini.
WERNER PUNTIGAM & EWALD OBERLEITNER
Foto: ©Tatjana Pavlov | Yevgeniy Pavlov